pondělí 10. srpna 2015

VÝLET S PRŮVODCEM


 Mnichov jsem odprůvodcovala - poměrně úspěšně. Vrátila jsem se já a se mnou i 38 mých svěřenců.

Bylo to báječné. 

Nebudu vás nudit fotkami ani popisem památek (který jsem se dva dny šprtala nazpaměť, takže znám počet sedadel v Allianz aréně, délku lan, držících Olympijský stadion v km, letopočet dostavby Nové radnice a dalších milion nepotřebných informací, kterými jsem si ucpala hlavu a teď už si nezapamatuju nikdy nic) - ty si můžete přečíst v průvodce. 

Zajímavé byly detaily a drobné kuriozity, způsobené mou navigační demencí a charakteristickou zmatkovitostí - jako třeba hned v první půlhodině ztracená rodina Řehořků, která  se naštěstí našla ještě před začátkem fotbalového zápasu.

 Nakonec se vše v dobré obrátilo a: 

- našli jsme všechny vytyčené turistické cíle a dokonce některé navíc.

- z výtahu v BMW centru jsme zdárně vystoupily, poté, co jsem já a 16 mých turistů vyjeli 4x nahoru a dolů při pokusu trefit se do 3 patra (kam výtah vlastně vůbec nejel). 

- fotbal v Allianz aréně odehráli (neptejte se mě ovšem, kdo vyhrál - když už hráli první půl hodinu, stále jsem si myslela, že se rozcvičují a pak už jsem nezvládla dávat pozor...). Každopádně můj tým patřičně fandil a náležitě si to užil 

- všichni se tvářili spokojeně, nikdo nereptal, nestěžoval si a hlavně - dojeli jsme domů všichni a v pořádku - a o tom to je...

Žádné komentáře:

Okomentovat